Petri Hatakka

Oli äänitetty kahdentoista biisin bassot ja rummut. Jouset, haitarit ja puhaltimet olivat myös jo paikallaaan.
 
Mutta, miten biiseihin löytyisi eteenpäin vievät pulssit ja säestyksen syke ja intensiteetti ?
 
Joihinkin biiseihin kuvittelin flyygelimäisen kauneuden ja mahtipontisuuden.
 
Mukaan äänityksiin tuli Hatakan Petri, jonka kosketus koskettimilla on taianomaista: kaunista, haikeaa, vahvaa...  
 
Petri kehitteli hienoja piano-flyygeli-soundeja, synaraitoja, kuorokokeiluja, soittorasioita ja paljon muuta. Kuunnelkaa soittorasiaa biisissä ”JOS JÄÄT”. Biisiin “MITÄ VAAN HÄNEN PUOLESTAAN” oli rakennettu erikoisia modulaatioita ja siihen pukattiin monta jännittävää kuorotyyppistä synaraitaa.
 
Yhtään liioittelematta  väitän,  että Petrin käsissä ja käsittelyssä George Sonatan musiikin tunne ja voima on parhaimmillaan.

 
Kirjoittaja: 
George Sonata